Gün içerisinde kaç defa ve kaçar dk sağım yapmalıyım

EmzirmeÇalışan Anneler
Selin profile picture

Selin |

Merhaba, temmuz-ağustos gibi işe başlamayı düşünüyorum. Bebeğim 7-7,5 aylık olacak. Mühendisim özel sektörde çalışıyorum, sabah 8 den akşam 6 ya kadar iş yerinde olacağım. Kaç saat aralıklarla sağım yapmam gerekir. Ayrıca kaç dk yapmalıyım? Tecrübeli anneler yazabilir mi? Saklama koşulları da oldukça önemli buz dolabına koyacağım orada ama içim hiç rahat değil.

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

9b32bc32 profile picture

9b32bc32

2/2.30 saatte bir bebeğinin ihtiyacına göre değişir bence önce sütün normal sıcaklığının geçmesini bekleyip sonra dolaba koymak gerekiyor ısıları dengelemeden de sütleri birleştiremiyorsun aynı günün sütleri birleştirilebilir

goncagoncam5 profile picture

bebeğin emdiği gibi en kötü 3 saatte bir sağım yapıp buzluğa koymalısın dondurucu kısmına eğer eve gidince hepsini kullanacaksan dolaptan sonra dışarıda 3saatte kadar sağlıklı diye biliyorum sonrası çöp bnce iş yerinde dondurmak çözülmeden eve götürmek daha sağlıklı

Yanıtlar

goncagoncam5 profile picture

birde memitolar tamamen boşalana kadar sağım yapmak gerekiyor üzerine saat yazıp ertesi gün o saatlere uyumakta çok iyi çünkü her saatin sütü farklı geliyor diye biliyorum.

Gün içerisinde kaç defa ve kaçar dk sağım yapmalıyım | Momy