kızlar ben kızım doğdu doğalı öyle 3 saatte 1, 2 saatte 1 falan emzirmedim. Ne zaman isterse o zaman emiyor, genelde de saati kesinlikle geçmiyor. gece de bu yüzden her saat uyanıp emiyor şu an 5 aylık. benim durumumda olan var mı? gece saat başı uyanmaya bir çözümünüz var mı
gece mesaisi ve meme sorunsalı
Cevaplar
Eğitim alacağım uzman bi video da, nasıl uykuya geçiyorlarsa, uykusu bölündüğünde de aynı şekilde geçmek ister.. Emerek uyuduysa yine emmek ister, pış pış ile geçtiyse pış pış ister, ayakta sallanarak geçtiyse sallanmak ister demişti.. Emen bebeklerin sorunu bu bence emerek uyudukları için başka türlüsünü bilmiyorlar...