kızlar ben kızım doğdu doğalı öyle 3 saatte 1, 2 saatte 1 falan emzirmedim. Ne zaman isterse o zaman emiyor, genelde de saati kesinlikle geçmiyor. gece de bu yüzden her saat uyanıp emiyor şu an 5 aylık. benim durumumda olan var mı? gece saat başı uyanmaya bir çözümünüz var mı
gece mesaisi ve meme sorunsalı
Cevaplar
Rica ederim, yardımcı olabildiysem ne mutlu 🥰 şu an kızım 18 aylık ve 4 aylık bebeğim var, gündüz aynı belirttiğiniz gibi sürekli memede, nasıl süt yetiştircem ben bu çocuğa, kilo alamıyor mu aç mı, acaba mama mı başlasam diye düşünüp duruyordum sürekli, her ay 1 kg almış oluyor, ama memeden vazgeçmiyor, çünkü uyumak için de bizi emzik niyetine kullanıyorlar... Neyse ki gece uykumuz güzel diye çok sıkıntı yapmıyorum ama desteksiz uyuması için uyku eğitimi alacağım, büyüyorlar ikisini aynı anda uyutamam malum 4 ayak yok bizde 😅