gece mesaisi ve meme sorunsalı

cakiltasimerveyimben profile picture

kızlar ben kızım doğdu doğalı öyle 3 saatte 1, 2 saatte 1 falan emzirmedim. Ne zaman isterse o zaman emiyor, genelde de saati kesinlikle geçmiyor. gece de bu yüzden her saat uyanıp emiyor şu an 5 aylık. benim durumumda olan var mı? gece saat başı uyanmaya bir çözümünüz var mı

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

cakiltasimerveyimben profile picture

- Anonymous

çok teşekkür ederim, gece cidden çok alışkın her saat kalkmaya ben de sizin gibi yavaş yavaş pışlamaya falan alıştıracağım şu an çünkü yalnızca 2-3 uyanmasında kabul ediyor pış pışı. takviye hiç kullanmıyordum ve cidden 5 ay sonucunda çok kötü oldum, şimdilerde başladım omega3de alayım o zaman. sanırım bir tek protein ve su olayında eksiksiz ilerlemişim😂 yavaştan tadıma da başlayacağım teşekkürler

gece mesaisi ve meme sorunsalı için cevap | Momy