kızlar ben kızım doğdu doğalı öyle 3 saatte 1, 2 saatte 1 falan emzirmedim. Ne zaman isterse o zaman emiyor, genelde de saati kesinlikle geçmiyor. gece de bu yüzden her saat uyanıp emiyor şu an 5 aylık. benim durumumda olan var mı? gece saat başı uyanmaya bir çözümünüz var mı
gece mesaisi ve meme sorunsalı
Cevaplar
“”
- Anonymous
çok teşekkür ederim, gece cidden çok alışkın her saat kalkmaya ben de sizin gibi yavaş yavaş pışlamaya falan alıştıracağım şu an çünkü yalnızca 2-3 uyanmasında kabul ediyor pış pışı. takviye hiç kullanmıyordum ve cidden 5 ay sonucunda çok kötü oldum, şimdilerde başladım omega3de alayım o zaman. sanırım bir tek protein ve su olayında eksiksiz ilerlemişim😂 yavaştan tadıma da başlayacağım teşekkürler