Gece beslenmesi- Vur

hurnetkinali profile picture

hurnetkinali |

Merhabalar, kızım 6 aylık 3 günlük. 2 aylık ve 3 aylıkken idrar yolu enfeksiyonu oldu. Vezikoüretral reflü şüphesi var. Takipteyiz. Bu durumu yaşayan var mı? geçici mi acaba. Tedavi sürecinde nasıl bir yol izleniyor. Mesela kızım artık geceleri uyanmıyor. 22:30 da uyuyuo 6 ya da 7 de uyanıyor. Gece beslenmeyince ve altını değiştirmeyince enfeksiyon riski var mı? İdrar akışı sağlansın diye beslenmesi iyi olur mu? Enfeksiyon olunca böbrreklerin zarar görmesinden korkıyorum.

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

66pgthhvx5 profile picture

Merhaba geçmiş olsun öncelikle konu ile ilgili bir bilgim yok sadece idrar yolu enfeksiyonu olduğunu nasıl anladınız geceleri bende alt değiştirmiyorum çoğunlukla uykusu bölünmesin diye risklimidir.

Gece beslenmesi- Vur için cevap | Momy