Merhabalar, kızım 6 aylık 3 günlük. 2 aylık ve 3 aylıkken idrar yolu enfeksiyonu oldu. Vezikoüretral reflü şüphesi var. Takipteyiz. Bu durumu yaşayan var mı? geçici mi acaba. Tedavi sürecinde nasıl bir yol izleniyor. Mesela kızım artık geceleri uyanmıyor. 22:30 da uyuyuo 6 ya da 7 de uyanıyor. Gece beslenmeyince ve altını değiştirmeyince enfeksiyon riski var mı? İdrar akışı sağlansın diye beslenmesi iyi olur mu? Enfeksiyon olunca böbrreklerin zarar görmesinden korkıyorum.
Gece beslenmesi- Vur
Cevaplar
Ve 1 aydır koruyucu antibiyotik kullanıyoruz. Gece uyandırıp emzirmeli miyim?
Yanıtlar
Merhaba geçmiş olsun öncelikle konu ile ilgili bir bilgim yok sadece idrar yolu enfeksiyonu olduğunu nasıl anladınız geceleri bende alt değiştirmiyorum çoğunlukla uykusu bölünmesin diye risklimidir.
Geceleri huysuzlanıp ağlıyordu doktorumuza söylediğimizde idrar yoluna bakalım dedi ve idrar tahlili yaptırdık enfeksiyon çıktı maalesef
“Merhaba geçmiş olsun öncelikle konu ile ilgili bir bilgim yok sadece idrar yolu enfeksiyonu olduğunu nasıl anladınız geceleri bende alt değiştirmiyorum çoğunlukla uykusu bölünmesin diye risklimidir.”
- 66pgthhvx5
Benimde erkek bebeğim var bi anda çığlık atarcasına ağlıyordu bezini açtığımızda çiş yapıp rahatlıyordu birde sol böbreğinde bir miktar kum vardı neden oldu bilmiyoruz belki o yüzden olabilir gece bende sadede çiş varsa bezini değişmiyordum sonra değiştirmeye başladım belki bekleyen çişte enf riskini atrırıyor olabilir diye emzirmeden önce hızlıca değişebilirsiniz uykusu da kaçmamış olur.