Geç döllenme ile ilgili

Hamilelik PsikolojisiGebelik
b4ff3597 profile picture

b4ff3597 |

Merhabalar. Bugün kalp atışı için kontrole gittim fakat geç döllenme ihtimalinden dolayı randevuyu bir hafta sonraya verdi. Böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

bshrpbq2gg profile picture

Benimde öyle oldu ama bir hafta duyduk çok şükür sende içini ferah tut en sağlıklı şekilde duyarsın inşallah

Yanıtlar

vpvdsc6k2w profile picture

Çok teşekkür ederim 🙏🏻 sizin kaçıncı haftanız?

bshrpbq2gg profile picture

Ben şu an 18. Haftadayım

vpvdsc6k2w profile picture

Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻

bshrpbq2gg profile picture

Amin inşallah 🙏❤️

443247e0 profile picture

443247e0

Şu an ben de aynı durumdayım..

Yanıtlar

vpvdsc6k2w profile picture

Kaçıncı haftadasınız?

c6984cc1 profile picture

c6984cc1

tam 7+0 da sağlık ocağında kan verdim ayni zamanda beta HCG de >10000 çıkmış sizce düşük değil mi 5+4 de kesesini yolk sac görmüştük doktorum 7+4 te çağırdı kalp atışı için geç döllenme mi sizce böyle bı durum yaşayan varsa bana yardım edebilir mi 3. gebeliğim yaşayan bebiş yok maalesef

Yanıtlar

vpvdsc6k2w profile picture

Ben beta hcg baktırmadım ama 7. Haftamda kalp atışı için gittiğimde geç döllenme ihtimaline karşı bir hafta sonra tekrar gel dedi . 7+2 deyim şu an

f7f3d51f profile picture

f7f3d51f

canım bende 7+3 de gittim doktorum muhtemelen 1 gün önce oluşmuş gibi dedi ve bana da geç döllenme dediler 6+1 yazdı doktor. zaten bat de beta değerim 34 dü. özel hastanedeki doktorum direk 8. haftaya çağırmıştı ben dayanamadım devlette baktık yani olabiliyor böyle. ki ben yumurtladığım tarihi biliyorum geç de değildi ama rahme de geç yerleşebiliyormuş

Yanıtlar

vpvdsc6k2w profile picture

Teşekkür ederim bilgilendirme için ☺️