b4ff3597 |
Merhabalar. Bugün kalp atışı için kontrole gittim fakat geç döllenme ihtimalinden dolayı randevuyu bir hafta sonraya verdi. Böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba?
b4ff3597 |
Merhabalar. Bugün kalp atışı için kontrole gittim fakat geç döllenme ihtimalinden dolayı randevuyu bir hafta sonraya verdi. Böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba?
Benimde öyle oldu ama bir hafta duyduk çok şükür sende içini ferah tut en sağlıklı şekilde duyarsın inşallah
Yanıtlar
Çok teşekkür ederim 🙏🏻 sizin kaçıncı haftanız?
Ben şu an 18. Haftadayım
Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻
Amin inşallah 🙏❤️
443247e0
Şu an ben de aynı durumdayım..
Yanıtlar
Kaçıncı haftadasınız?
c6984cc1
tam 7+0 da sağlık ocağında kan verdim ayni zamanda beta HCG de >10000 çıkmış sizce düşük değil mi 5+4 de kesesini yolk sac görmüştük doktorum 7+4 te çağırdı kalp atışı için geç döllenme mi sizce böyle bı durum yaşayan varsa bana yardım edebilir mi 3. gebeliğim yaşayan bebiş yok maalesef
Yanıtlar
Ben beta hcg baktırmadım ama 7. Haftamda kalp atışı için gittiğimde geç döllenme ihtimaline karşı bir hafta sonra tekrar gel dedi . 7+2 deyim şu an
f7f3d51f
canım bende 7+3 de gittim doktorum muhtemelen 1 gün önce oluşmuş gibi dedi ve bana da geç döllenme dediler 6+1 yazdı doktor. zaten bat de beta değerim 34 dü. özel hastanedeki doktorum direk 8. haftaya çağırmıştı ben dayanamadım devlette baktık yani olabiliyor böyle. ki ben yumurtladığım tarihi biliyorum geç de değildi ama rahme de geç yerleşebiliyormuş
Yanıtlar
Teşekkür ederim bilgilendirme için ☺️