bshrpbq2gg
Cevaplar
14. Haftaya girdim hala o bulantılar malesef var. Ben kusuyorum da aynı zamanda. Yataktan kalkar kalkmaz mutlaka tuzlu şeyler atıştır sonra biraz daha uzan öyle kalk. Doktor ilaç verdi gerçi bende bir işe yaramadı ama sende iste ve kullan belki işe yarar
Benimde öyle oldu ama bir hafta duyduk çok şükür sende içini ferah tut en sağlıklı şekilde duyarsın inşallah
Ben şu an 18. Haftadayım
Amin inşallah 🙏❤️
6. Haftamda istifra etmeye başladım 22. Haftadayım hala ara ara devam ediyor bulantım hiç geçmiyor yani ne zaman biteceği belli olmayan bir şey
Prillam ilacı kullanabilirsiniz hamilelikte kullanılan bulantı ilacıdır. Tabi doktorunuza danışın. Bir nebze de olsa iyi geliyor