37a23723 |
Merhabalar 13 haftalık gebeyim ama yaklaşık 2 aydır geçmeyen ishalim var gittiğim doktorlara söyledim ama hiçbiri bir şey söylemedi günden güne daha da kötü bir hal almaya başladı. Böyle bir şey yaşayan oldu mu
37a23723 |
Merhabalar 13 haftalık gebeyim ama yaklaşık 2 aydır geçmeyen ishalim var gittiğim doktorlara söyledim ama hiçbiri bir şey söylemedi günden güne daha da kötü bir hal almaya başladı. Böyle bir şey yaşayan oldu mu
d987c08e
valla canım kocakarı eski zaman seyı ama ne zaman yapsam oyı geldı kuru kahveye yanı pısmemıs kahveye bıraz limon sık ye ne zaman yapsam oyı gelmıstır ınsallah ıyı gelır bana da dua edersin 😊😊
2 ay çok uzun değil mi 🤯 1 yemek kaşığı yoğurda 1 çay kaşığı kuru çay ilave edip tüketebilirsiniz umarım işe yarar, geçmiş olsun.