Boğazımda enfeksiyon olduğu için doktor antibiyotik verdi ben daha gebeliğin çok erken haftalarında olduğum için korkuyorum kullanan varmı ?
GEBELİKTE ANTİBİYOTİK
Hamilelik PsikolojisiGebelik
Cevaplar
Vermıyorlar ılac aslında emzırıyoraun dıye bır sey yapamayız dıyor ben grup oldum parol taktı sadece parol kullan dedı günde 3 kere o kadar
Yanıtlar
ben kullandım daha önce gebelere yönelik antibiyotikler var
65d7194e
bende hamileyken dişiniçin ve vajina da enfeksiyon olmuştum 2 beye 3 kutu kullandım bir de fitil kullandım hatta