Gebelik

GebelikHamilelik Psikolojisi
basaklmz profile picture

10 haftalık gebeyim kasıklarımda sık sık ama şiddetli olmayan bir ağrım var kanamam falan yok.Endişelenmem gerekir mi

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

9a106e1b profile picture

9a106e1b

O haftalarda benim de kasık ağrılarım oluyordu bolca dinlenin kendinizi yormayın doktorunuza da danışın. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah..

ladygibba249 profile picture

bol bol yatın, iş falan yapmayın. vücudun alışma süreci diyebilirim kısaca ama en kısa sürede hekiminize danışın. bnm mesela bu aralar hafif lekelenmelerim var ve bu bnm için normal. belki ağrı da sizin için normaldir ama bunu bir hekim onaylamalı.

tubikkk profile picture

çok normal

4f17bee1 profile picture

4f17bee1

Bana doktorum kanamam yoksa herşey yokunda demişti bende de hep bi ağrı vardı önemli olan kanama olmaması

Yanıtlar

basaklmz profile picture

1 buçuk yıl önce bir düşüğüm vardı hiç kanamam yoktu kalbi durmuştu ondan dolayı tedirginliği var