39+4 haftalık hamileyim ve arada sancım oluyor bebek normal doğum pozisyonu almış en son kontrole gittiğimde daha kanala girmemişti kanala girmesi için herşey yapıyorum haftaya kontrolüm var ne yapmam lazım ilk hamileliğim
Gebelik doğum
BeslenmeDoğum
Cevaplar
Merhaba😌 👼İlk gebeliklerde bebek bazen doğum sancıları başladıktan sonra da kanala inmeye devam edebilir. Düzenli yürüyüş yapmak, aktif kalmak ve doktorunuzun önerilerine uymak dışında bebeği kanala indirdiği bilimsel olarak kanıtlanmış özel bir yöntem bulunmamaktadır. Bu süreçte sancılarınızın düzenli hale gelmesi, su gelmesi, kanama olması veya bebeğin hareketlerinde belirgin azalma fark etmeniz durumunda vakit kaybetmeden hastaneye başvurmanız gerekir.🌸 Haftaya kontrolünüzde doktorunuz rahim ağzındaki değişiklikleri ve bebeğin durumunu yeniden değerlendirecektir. Sağlıklı bir gebelikte 41. haftaya kadar doktor takibiyle beklenmesi çoğu zaman mümkündür. Size şimdiden sağlıklı ve güzel bir doğum diliyorum. 🌸🙏