gebe okulu

Gebelik
Zeynep  profile picture

Zeynep |

Aranızda gebe okuluna giden oldu mu? Süreç nasıl ilerliyor?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Leyss profile picture

Ben gittim çok verimli geçtiğini düşünüyorum ilk gebelik için bence mutlaka gerekli

Yanıtlar

Zeynep  profile picture

peki neler anlatılıyor tam olarak ve kaç hafta sürüyor

93d13aa9 profile picture

93d13aa9

ben de gittim ama hepsine katılamadım hastane biraz uzaktı. doğuma bilinçli girmeni sağlıyor seni rahatlatıyor. her yerde aynı mı bilmiyorum ama benim gittiğim yerde bir haftaya sığdırmışlardı her gün farklı bir konu vardı ortalama 2 saatlikti dersleri

Yanıtlar

93d13aa9 profile picture

93d13aa9

örneğin pazartesi lohusalık salı bebek bakımı ve banyo Çarşamba emzirme perşembe doğum anı doğum egzersizleri gibi gibi çok hatırlamıyorum

Zeynep  profile picture

Anladım sağolun bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim 🥰

baharbetul154 profile picture

Bende girdim hastaneye gidemedim ama online yapıyorlar ona katıldım 5 gün boyunca gebelik süreci doğum süreci ve yenidoğan sürecini konu konu anlatıyorlar bence çok faydalı özellikle doğuma hazırlık için egzersizler anlatılıyor belirtiler yenidoğan da karşılaşılan normal olan durumlar veya hastaneye gelinmesi gereken durumlardan falan bahsediliyor hastane çantasında olması gerekenleri falan söylüyorlar her yerde aynı mıdır bilmiyorum

93d13aa9 profile picture

93d13aa9

evet benim gittiğim de öyleydi online aldım ben de bazılarını ama deneyimlilerle pratik yapmak kişisel sorulara cevap açısından gitmek mantıklı

93d13aa9 profile picture

93d13aa9

mesela herkese maket bebek verip banyo bez değişimi masaj vs her şeyi gösterdiler. plates topu mat vardı beraber doğum egzersizi yaptık çok keyifliydi bir sürü anne ile birlikte aktivite gibiydi

sbeskener profile picture

Ben ilk gebeliğimde gittim çok verimli oluyor. İlk gebelikte mutlaka gidilmeli…

Yanıtlar

93d13aa9 profile picture

93d13aa9

evet bir de ne kadar erken gidilse o kadar iyi. ben biraz gecikmiştim artık 35 haftada falandım 37den sonra gidilmiyor ağırlaşıyorsun zorluyor gözünde büyüyor E bir de ebe korkutmuştu bu haftadan sonra gelme geçen bir tane kadın geldi suyu geldi doğum yaptı dedi aslında bir yönden iyi hazır hastanede olmuş oluyorsun 😅 sen yatış kaydını yapana kadar eşinde eşyalarını gidip alıp gelir