Zeynep |
Aranızda gebe okuluna giden oldu mu? Süreç nasıl ilerliyor?
Zeynep |
Aranızda gebe okuluna giden oldu mu? Süreç nasıl ilerliyor?
Ben gittim çok verimli geçtiğini düşünüyorum ilk gebelik için bence mutlaka gerekli
Yanıtlar
peki neler anlatılıyor tam olarak ve kaç hafta sürüyor
93d13aa9
ben de gittim ama hepsine katılamadım hastane biraz uzaktı. doğuma bilinçli girmeni sağlıyor seni rahatlatıyor. her yerde aynı mı bilmiyorum ama benim gittiğim yerde bir haftaya sığdırmışlardı her gün farklı bir konu vardı ortalama 2 saatlikti dersleri
Yanıtlar
93d13aa9
örneğin pazartesi lohusalık salı bebek bakımı ve banyo Çarşamba emzirme perşembe doğum anı doğum egzersizleri gibi gibi çok hatırlamıyorum
Anladım sağolun bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim 🥰
Bende girdim hastaneye gidemedim ama online yapıyorlar ona katıldım 5 gün boyunca gebelik süreci doğum süreci ve yenidoğan sürecini konu konu anlatıyorlar bence çok faydalı özellikle doğuma hazırlık için egzersizler anlatılıyor belirtiler yenidoğan da karşılaşılan normal olan durumlar veya hastaneye gelinmesi gereken durumlardan falan bahsediliyor hastane çantasında olması gerekenleri falan söylüyorlar her yerde aynı mıdır bilmiyorum
93d13aa9
evet benim gittiğim de öyleydi online aldım ben de bazılarını ama deneyimlilerle pratik yapmak kişisel sorulara cevap açısından gitmek mantıklı
93d13aa9
mesela herkese maket bebek verip banyo bez değişimi masaj vs her şeyi gösterdiler. plates topu mat vardı beraber doğum egzersizi yaptık çok keyifliydi bir sürü anne ile birlikte aktivite gibiydi
Ben ilk gebeliğimde gittim çok verimli oluyor. İlk gebelikte mutlaka gidilmeli…
Yanıtlar
93d13aa9
evet bir de ne kadar erken gidilse o kadar iyi. ben biraz gecikmiştim artık 35 haftada falandım 37den sonra gidilmiyor ağırlaşıyorsun zorluyor gözünde büyüyor E bir de ebe korkutmuştu bu haftadan sonra gelme geçen bir tane kadın geldi suyu geldi doğum yaptı dedi aslında bir yönden iyi hazır hastanede olmuş oluyorsun 😅 sen yatış kaydını yapana kadar eşinde eşyalarını gidip alıp gelir