Bebeğim çok gazlı kızlar artık ne yiyeceğimi şaşırıyorum. Gaz sıkıntısı yaşayıp sizler ne tükettiniz ?
Gazlı bebek sorunsalı
Cevaplar
Sabah akşam kimyon içmek biraz rahatlatıyor birde karnına ve ayaklarının altına ılık su torbası koyuyorum
Yanıtlar
Tane kimyon mu nasıl yapılıyor
tane kimyonu demleyip içebilirsiniz.
d7848b60
Bence her bebek farklı siz kaynaklı değil doktorlar da yedikleriniz gaz yapmaz diyor ben en başından beri her şeyi yedim gaz problemi yaşamadık şükür
7059f0df
Kimyon kimyon kimyon kaynat kaynat iç
Bazen ne yaparsanız yapın geçmiyor maalesef sabredeceksiniz birkaç ay büyüdükçe bağırsakları geliştikçe geçiyor
bazen ne yaparsanız yapın geçmez. mecburen 4.aya kadar beklemek gerekiyor. bizde öyle oldu.
Ben toz kimyomyonu yediklerime koyuyorum ya da 1 çay kaşıgı kimyonu su yardımı ile yutuyorum
Rezene ve kimyon tüketebilirsiniz. Rezeneyi hafif ezip demleyip suyunu içebilir yaptığınız yemeklere kimyon atabilirsiniz. Çok fazla ben ne yersem sütümden bebeğime geçecek olarak düşünmeyin bol su için bebeğe mutlaka her alt değiştirmede hafif baskılı gaz masajı yapın gazı çıksın çıkmasın yağ kullanın ben badem yağı kullanıyorum ısıtıyorum elimde karnına hafif baskılı yapıyorum mutlaka her emzirmeden sonra dik tutmak gerekiyor sırtını ovalayarak hafif vurarak gazını çıkartmaya çalişiyorum . Tabi bi ara gaz damlas kullandık dere otlu melisalı kimyonlu Ayaklarını sıcak - ılık suda bekletmek aşırı rahatlatıyor
Valla bizimde çok gazlıydı. 6 aylık oldu hala gazlı gece beslenme sonrası gaz gelirse uyanıyor malesef. Baba da günde 1 bardaktan fazla rezene vs içersen de gaz oluyor dediler kime inanacağımızı şaşırdık