Gazlı bebek sorunsalı

Ruh Sağlığı & DestekGökkuşağı Bebekleri (Kayıp Sonrası)
sebnemturhan profile picture

Bebeğim çok gazlı kızlar artık ne yiyeceğimi şaşırıyorum. Gaz sıkıntısı yaşayıp sizler ne tükettiniz ?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

senaybozkurt2348 profile picture

Sabah akşam kimyon içmek biraz rahatlatıyor birde karnına ve ayaklarının altına ılık su torbası koyuyorum

Yanıtlar

sebnemturhan profile picture

Tane kimyon mu nasıl yapılıyor

Fatma  profile picture

tane kimyonu demleyip içebilirsiniz.

d7848b60 profile picture

d7848b60

Bence her bebek farklı siz kaynaklı değil doktorlar da yedikleriniz gaz yapmaz diyor ben en başından beri her şeyi yedim gaz problemi yaşamadık şükür

7059f0df profile picture

7059f0df

Kimyon kimyon kimyon kaynat kaynat iç

Sibelyılmaz profile picture

Bazen ne yaparsanız yapın geçmiyor maalesef sabredeceksiniz birkaç ay büyüdükçe bağırsakları geliştikçe geçiyor

Fatma  profile picture

bazen ne yaparsanız yapın geçmez. mecburen 4.aya kadar beklemek gerekiyor. bizde öyle oldu.

senaybozkurt2348 profile picture

Ben toz kimyomyonu yediklerime koyuyorum ya da 1 çay kaşıgı kimyonu su yardımı ile yutuyorum

ayseeersoy06 profile picture

Rezene ve kimyon tüketebilirsiniz. Rezeneyi hafif ezip demleyip suyunu içebilir yaptığınız yemeklere kimyon atabilirsiniz. Çok fazla ben ne yersem sütümden bebeğime geçecek olarak düşünmeyin bol su için bebeğe mutlaka her alt değiştirmede hafif baskılı gaz masajı yapın gazı çıksın çıkmasın yağ kullanın ben badem yağı kullanıyorum ısıtıyorum elimde karnına hafif baskılı yapıyorum mutlaka her emzirmeden sonra dik tutmak gerekiyor sırtını ovalayarak hafif vurarak gazını çıkartmaya çalişiyorum . Tabi bi ara gaz damlas kullandık dere otlu melisalı kimyonlu Ayaklarını sıcak - ılık suda bekletmek aşırı rahatlatıyor

dilekmbye profile picture

Valla bizimde çok gazlıydı. 6 aylık oldu hala gazlı gece beslenme sonrası gaz gelirse uyanıyor malesef. Baba da günde 1 bardaktan fazla rezene vs içersen de gaz oluyor dediler kime inanacağımızı şaşırdık