eaa44a8f |
Allah aşkına bı yardımcı olun kızım tam 40 gunluk oldu asırı degıstı gaz cıkardıktan sonra deli gibi aglıyor aklımı yıtırcem neredeyse
eaa44a8f |
Allah aşkına bı yardımcı olun kızım tam 40 gunluk oldu asırı degıstı gaz cıkardıktan sonra deli gibi aglıyor aklımı yıtırcem neredeyse
Merhaba tam 2 aylık bebeğim gazdan ne çektiğimi bir ben bilirim geceleri onunla birlikte bende ağladım ha azalttım mı azaldı evet ama hâlâ bazı günler hiç uyumuyoruz öncelikle Allah yardımcınız olsun Bigaia probiyotik damla düzenli hergün aynı saatte vermeniz lazım etkisini bir haftada anca gösteriyor ama uzun vadede kesinlikle rahatlatıyor sab simplex gibi simetikon içerikli damlalar çok zorda kalınca verilmesi gerekiyor kiraz çekirdeği falan bizde hiç işe yaramadı ama ayaklarına çok dikkat ediyorum üşümesin diye birde asıl önemli olan emerken hava yutmaması ve kesinlikle o gazı ağzından çıkartmak lazım gerekirse 20 dk uğraşın gece çok zor oluyor ama değiyor inanın gaz çıkarttıktan sonra ağlıyorsa zaten masaj yaptırmaz kasar kendini siz gün içinde sakinken bisiklet sürme hareketi yapın tekrar kolaylıklar diliyorum