Afab |
doktor 400 Gr folik asit kullan ve multivitamin yazıyorum demişti kullanıyorum eczacı Multivitamin içinde folikasit var zaten dedi öyle olunca fazla gibi geldi bize de doktor kullan dedi ama anlayamadım
Afab |
doktor 400 Gr folik asit kullan ve multivitamin yazıyorum demişti kullanıyorum eczacı Multivitamin içinde folikasit var zaten dedi öyle olunca fazla gibi geldi bize de doktor kullan dedi ama anlayamadım
başka bı Dr danışın net bilgi almak icin