folik asit ve multivitamin

Hamilelik PsikolojisiEmzirme
Afab profile picture

Afab |

doktor 400 Gr folik asit kullan ve multivitamin yazıyorum demişti kullanıyorum eczacı Multivitamin içinde folikasit var zaten dedi öyle olunca fazla gibi geldi bize de doktor kullan dedi ama anlayamadım

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

ayseguldasdemir71 profile picture

başka bı Dr danışın net bilgi almak icin

4ceaa139 profile picture

4ceaa139

bebeğim 2 aylık her ikisini de kullanmıştım bir sorun yaşamadık şimdilik 😅

8xn2j7tb2k profile picture

“Asla tavsiye değil kendi tecrübem” Hamilelikte tek bir vitamin bile kullanmadım. Oğlum 2,5 aylık. Çok uzun boylu ve sağlıklı bir bebek. Kolik olmadı. Gazı bile çok az oldu. Uyku veya ağlama sorunu da yok. Gece uykusunda beşiğinde mır mır yapıp kendisi uyuyor. Akşam da 10-15 dk ninni söylüyorum uyuyor. Gün içinde de aktif olmak, sohbet etmek gülmek istiyor. O ilaç sektörü bozdu insanların doğasını. Bir ilaç firmasının da söylediği gibi “İyileşmiş her hasta kaybedilmiş bir müşteridir”

Yanıtlar

4ceaa139 profile picture

4ceaa139

bu değerleri beslenme ile doldurabilirseniz dediğiniz doğru ama bazı insanların vücudunda yeteri miktarda magnezyum kalsiyum folat yok yese de vücudu tutmayanı var. ben de sizin gibi düşünüp 7 ay içmedim. sonra 8.ayımda iki dişim birden düştü el ayağım titredi oysaki beslenmeme çok dikkat ediyordum bebeğim son ay beni çok sömürdü mecbur son 2 ay vitamin takviyesi aldım yediklerimle destekledim