14 haftalık hamileyim acil de sadece parol kullanmam önerildi, bı jac gündür çok kötüyüm nasıl geçer bilgisi olan var mı, bebeğime bir etkisi olur mu
farenjit hamilelikte nasıl geçer 🙏
Cevaplar
tüm içiyorum yarım demediler geceleri öksürük gıcık çok kötü yapıyor 😥