14 haftalık hamileyim acil de sadece parol kullanmam önerildi, bı jac gündür çok kötüyüm nasıl geçer bilgisi olan var mı, bebeğime bir etkisi olur mu
farenjit hamilelikte nasıl geçer 🙏
Hamilelik PsikolojisiDoğum
Cevaplar
Bende aynı sorunu yaşadım 12 haftalıktı yarım parol içebilirsiniz bebeğe bir etkisi olmazmış benimkinde de olmadı sadece ateşinizi kontrol altında tutun
Yanıtlar
tüm içiyorum yarım demediler geceleri öksürük gıcık çok kötü yapıyor 😥