mrb emzirirken adet gecikirmi stres yaptim gebelik yok butun hepsi negatif adet gelirmi kizim cok sik emiyor ek gidaya gecti ama gece de emiyor 1 yaşında emzirmeyi azaltsam az adet olurmuyum uxun oldu ama m.bakmayın
emzirme
Cevaplar
emzirme döneminde hormonlar baskıladihi için adet hemen olunmuyor. benim 7,5 ay oldu dogum yapalı hâlâ adet olmadım. doktor normal oldugunu söyledi. bende aktif emziriyorum.