mrb emzirirken adet gecikirmi stres yaptim gebelik yok butun hepsi negatif adet gelirmi kizim cok sik emiyor ek gidaya gecti ama gece de emiyor 1 yaşında emzirmeyi azaltsam az adet olurmuyum uxun oldu ama m.bakmayın
emzirme
Bebek (6-12 Ay)Emzirme
Cevaplar
kımse yok mu
1fe2bdf5
doktorum bazen 1 yılın üstünde adet olamayacagimi söylemişti endiselenmeyin ama bence yine de bı doktora görünün.
“doktorum bazen 1 yılın üstünde adet olamayacagimi söylemişti endiselenmeyin ama bence yine de bı doktora görünün.”
- 1fe2bdf5
göründüm yok ama gebelik ya
Yanıtlar
1fe2bdf5
vücut kendini hazır hissettiğinde adet olursunuz emzirme ile alakası Yok bende 40.gunde adet oldum ama hala emziriyorum.
benimde Kızım var stres yapmiyim o zaman
emzirme döneminde hormonlar baskıladihi için adet hemen olunmuyor. benim 7,5 ay oldu dogum yapalı hâlâ adet olmadım. doktor normal oldugunu söyledi. bende aktif emziriyorum.
Yanıtlar
saolun
gecen ay adet oldum bu ay sadece