b1deeece |
tadımlara başladık bebeğim 5. ayına girdi kabızlık yaşıyoruz 6 gün oldu bir kere fitil ile yaptı ama yine devam ediyor ne yapabilirim normal mi
b1deeece |
tadımlara başladık bebeğim 5. ayına girdi kabızlık yaşıyoruz 6 gün oldu bir kere fitil ile yaptı ama yine devam ediyor ne yapabilirim normal mi
kabız degilde tuvaletini tutuyor olabilir. benimki o dönemde 14.gün yaptıydi. şimdi 9 aylik bazen her gün bazen haftada bir yapıyor.