ek gıda tadım kabızlık

Bebek (6-12 Ay)Ek Gıda
b1deeece profile picture

b1deeece |

tadımlara başladık bebeğim 5. ayına girdi kabızlık yaşıyoruz 6 gün oldu bir kere fitil ile yaptı ama yine devam ediyor ne yapabilirim normal mi

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Sibelyılmaz profile picture

Çok erken başlamışsınız doktor önerisi ile mi başladınız hızlı gittiyseniz ondan da kabızlık oluyor sindirim sistemi hazır olmadığı için

Yanıtlar

b1deeece profile picture

b1deeece

evet doktor söyledi ondan dolayı başlamıştık

Sibelyılmaz profile picture

Hızlı gittiğiniz için kabızlık oluyor biraz azaltın yoksa kronikleşiyor kaka yapmak istemiyor poposu acıyor çatlıyor maalesef bende 1 yaşına kadar uğraştım ilaç kullanmak zorunda kaldık

b1deeece profile picture

b1deeece

teşekkür ederim dikkat ediyim bakalım 🙏🏻🌸

Fatma  profile picture

kabız degilde tuvaletini tutuyor olabilir. benimki o dönemde 14.gün yaptıydi. şimdi 9 aylik bazen her gün bazen haftada bir yapıyor.

Yanıtlar

b1deeece profile picture

b1deeece

kendini akşamları genelde rahatsız hissediyo takip ediyim o zaman teşekkür ederim 🙏🏻🌸