b1deeece |
tadımlara başladık bebeğim 5. ayına girdi kabızlık yaşıyoruz 6 gün oldu bir kere fitil ile yaptı ama yine devam ediyor ne yapabilirim normal mi
b1deeece |
tadımlara başladık bebeğim 5. ayına girdi kabızlık yaşıyoruz 6 gün oldu bir kere fitil ile yaptı ama yine devam ediyor ne yapabilirim normal mi
Çok erken başlamışsınız doktor önerisi ile mi başladınız hızlı gittiyseniz ondan da kabızlık oluyor sindirim sistemi hazır olmadığı için
Yanıtlar
b1deeece
evet doktor söyledi ondan dolayı başlamıştık
Hızlı gittiğiniz için kabızlık oluyor biraz azaltın yoksa kronikleşiyor kaka yapmak istemiyor poposu acıyor çatlıyor maalesef bende 1 yaşına kadar uğraştım ilaç kullanmak zorunda kaldık
b1deeece
teşekkür ederim dikkat ediyim bakalım 🙏🏻🌸
kabız degilde tuvaletini tutuyor olabilir. benimki o dönemde 14.gün yaptıydi. şimdi 9 aylik bazen her gün bazen haftada bir yapıyor.
Yanıtlar
b1deeece
kendini akşamları genelde rahatsız hissediyo takip ediyim o zaman teşekkür ederim 🙏🏻🌸