Ek gıda kabızlığı

dilaraengin profile picture

dilaraengin |

Bebeğim 6.ayı yarıladı ve biz ek gıdaya başlayalı neredeyse 2 ay oldu. Her şeyi usulüne göre yapmaya çalıştım ama bu ek gıda işine alıştıkça kızım sürekli kabız olmaya başladı ve bununla beraber iştahı da kaçmaya başladı. Öyle çok su içen bi bebek değil çünkü evde olduğumuz sürece en fazla bi buçuk saatte bir bi meme emiyor, zaten su içmeye de alışamadı, çok aramıyor. Öğünlerine zeytin yağını çoğunlukla eksik etmiyorum ama bu iş çözüme ulaşmıyor ve ek gıdada gerileme yaşamaya başladık. Bu durumu yaşayan oldu mu? Kabızlık dediğim ortalama 5 günde bir kaka yapması bu arada. Eskisi gibi pek sıvı kıvamlı da değil ve sıvı kıvamlıyı da çoğunlukla göremez oldum. Tavsiyesi olan var mı?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

dilaraengin profile picture

- Anonymous

Yok tabi ki böyle bişey yapmam 😅 Hani ek gıdayla ne yapabilirim acaba diye düşünüyorum. Normalde çok zorlanmıyordu ama bu son zamanlarda bariz sinirlenerek ıkınıyor. Son kozum olarak gün kurusunu deneyeceğim.