Duygusal Dalgalanma

Ruh Sağlığı & DestekHamilelik Psikolojisi
348056f3 profile picture

348056f3 |

Merhabalar ben aşırı derecede ağlayıp yerdeki toza bile sinirleniyorum eşimin her lafı batıyor sürekli tartışıyoruz daha 5+4 teyim. Aşırı sinirliyim aşırı ağlıyorum normal mi ne yapıcam? Siz nasıl atlattınız ya da ne yapmam lazım

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

elif.ceylan profile picture

ben tam olarak o haftalarda kavga edip hüngür hüngür ağlayıp wp dan engellemiştim adamı 😅 çok çok normal. hormonlar alt üst olmuş durumda ve saniyelik duygu değişimi en en normal şey.

Yanıtlar

348056f3 profile picture

348056f3

Aaa o kadar diyorsun 🥲 anladım teşekkür ederim. Hani ben mi saçmalıyorum kendimi mi kaptırdım diye kendimi suçluyordum ama sanırım normalmiş 🙏🏻🙏🏻

tubikkk profile picture

normal ilk üç ay en zoru

Yanıtlar

348056f3 profile picture

348056f3

Ayy teşekkür ederim yorum için 🙏🏻🙏🏻 neler olacak bakacağız

e9ac628f profile picture

e9ac628f

lohusalık en zoru😅

9e92b19f profile picture

9e92b19f

İlk 3 ay bu yolculuğu algılama ve gerçekleri idrak etme dönemimiz olduğu için ister istemez farklı semptomlar gösteriyoruz.Emin olabilirsiniz en saçma şeylere hepimiz ağlayıp sinirlendik.Sürecin her süreç gibi tek seferde yaşandığı ve bittiğini,olumsuz olarak gördüğünüz şeylerin geçici olduğunu, bu yolun sonunun bebeğinize kavuşmak olduğuna odaklanırsanız ilk üç ayınız daha güzel geçer,4. Ay düzlüğe çıkarsınız ☺️ilerisi çok güzel.

Yanıtlar

348056f3 profile picture

348056f3

Teşekkür ederim ☺️ haklısınız 🐣

Duygusal Dalgalanma | Momy