348056f3 |
Merhabalar ben aşırı derecede ağlayıp yerdeki toza bile sinirleniyorum eşimin her lafı batıyor sürekli tartışıyoruz daha 5+4 teyim. Aşırı sinirliyim aşırı ağlıyorum normal mi ne yapıcam? Siz nasıl atlattınız ya da ne yapmam lazım
348056f3 |
Merhabalar ben aşırı derecede ağlayıp yerdeki toza bile sinirleniyorum eşimin her lafı batıyor sürekli tartışıyoruz daha 5+4 teyim. Aşırı sinirliyim aşırı ağlıyorum normal mi ne yapıcam? Siz nasıl atlattınız ya da ne yapmam lazım
ben tam olarak o haftalarda kavga edip hüngür hüngür ağlayıp wp dan engellemiştim adamı 😅 çok çok normal. hormonlar alt üst olmuş durumda ve saniyelik duygu değişimi en en normal şey.
Yanıtlar
348056f3
Aaa o kadar diyorsun 🥲 anladım teşekkür ederim. Hani ben mi saçmalıyorum kendimi mi kaptırdım diye kendimi suçluyordum ama sanırım normalmiş 🙏🏻🙏🏻
normal ilk üç ay en zoru
Yanıtlar
348056f3
Ayy teşekkür ederim yorum için 🙏🏻🙏🏻 neler olacak bakacağız
e9ac628f
lohusalık en zoru😅
9e92b19f
İlk 3 ay bu yolculuğu algılama ve gerçekleri idrak etme dönemimiz olduğu için ister istemez farklı semptomlar gösteriyoruz.Emin olabilirsiniz en saçma şeylere hepimiz ağlayıp sinirlendik.Sürecin her süreç gibi tek seferde yaşandığı ve bittiğini,olumsuz olarak gördüğünüz şeylerin geçici olduğunu, bu yolun sonunun bebeğinize kavuşmak olduğuna odaklanırsanız ilk üç ayınız daha güzel geçer,4. Ay düzlüğe çıkarsınız ☺️ilerisi çok güzel.
Yanıtlar
348056f3
Teşekkür ederim ☺️ haklısınız 🐣