Düşük riski

Riskli GebelikHamilelik Psikolojisi
052c08d0 profile picture

052c08d0 |

6+4ken kanama ve lekelenme oluyordu doktor düşük tehlikesi diyip hem iğne hem ilaç başlattı ve şuan lekelenme yok risk geçmiş midir

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

2x7qww69xk profile picture

İlacı kullanmaya devam edin, 3 aya kadar risk devam ediyor. İlacınız Progestan mı?

Yanıtlar

Rururuaaa profile picture

Evet progestan ve iğnesi

2x7qww69xk profile picture

3 aya kadar kendinize dikkat edin, ağırlık kaldırmayın bir şeye uzanmamaya çalışın. Birde ilacın iki şekilde alınma şekli var doktorunuz hangisini tavsiye ettiyse o şekilde alın yutma değilde diğer türlü daha çok etki ediyor ilacı bende kullanmıştım şuan çok şükür iyiyim. Kolaylık bir hamilelik diliyorum ✨

052c08d0 profile picture

052c08d0

Çok teşekkür ederim

1a3289d6 profile picture

1a3289d6

Bende 5haftalık ve doktor bana da progestab başlattı uzun süre kullanacağımı söyledi

Yanıtlar

2x7qww69xk profile picture

Evet genelde 3 ay yani 1.trimester bitene kadar kullanılıyor, kolay bir hamilelik diliyorum ✨ modunuzu motivasyonunuzu hiç düşürmeyin sağlıkla kucağınıza alın inşallah

b99d83e8 profile picture

b99d83e8

Aynı günlerde bende de oldu aynısı 1 hafta sürdü lekelenme eğer kese şekli düzgünse servikse kaçmamışsa ilaç kanamayı durduruyor stres yapmayın, bol bol dinlenin,en önemlisi de vücudunu dinle

Yanıtlar

052c08d0 profile picture

052c08d0

Teşekkür ederim💐