052c08d0 |
6+4ken kanama ve lekelenme oluyordu doktor düşük tehlikesi diyip hem iğne hem ilaç başlattı ve şuan lekelenme yok risk geçmiş midir
052c08d0 |
6+4ken kanama ve lekelenme oluyordu doktor düşük tehlikesi diyip hem iğne hem ilaç başlattı ve şuan lekelenme yok risk geçmiş midir
İlacı kullanmaya devam edin, 3 aya kadar risk devam ediyor. İlacınız Progestan mı?
Yanıtlar
Evet progestan ve iğnesi
3 aya kadar kendinize dikkat edin, ağırlık kaldırmayın bir şeye uzanmamaya çalışın. Birde ilacın iki şekilde alınma şekli var doktorunuz hangisini tavsiye ettiyse o şekilde alın yutma değilde diğer türlü daha çok etki ediyor ilacı bende kullanmıştım şuan çok şükür iyiyim. Kolaylık bir hamilelik diliyorum ✨
052c08d0
Çok teşekkür ederim
1a3289d6
Bende 5haftalık ve doktor bana da progestab başlattı uzun süre kullanacağımı söyledi
Yanıtlar
Evet genelde 3 ay yani 1.trimester bitene kadar kullanılıyor, kolay bir hamilelik diliyorum ✨ modunuzu motivasyonunuzu hiç düşürmeyin sağlıkla kucağınıza alın inşallah
b99d83e8
Aynı günlerde bende de oldu aynısı 1 hafta sürdü lekelenme eğer kese şekli düzgünse servikse kaçmamışsa ilaç kanamayı durduruyor stres yapmayın, bol bol dinlenin,en önemlisi de vücudunu dinle
Yanıtlar
052c08d0
Teşekkür ederim💐