2x7qww69xk
Cevaplar
Benimde doktorum fetal dna önerdi bende yaptırdım içimde şüphe kalmaması açısından çünkü hem ümit besliyoruz Hemde hazırlık yapıyoruz açıkçası duruma maddi olarak bakmamak gerekiyor tabi imkan varsa mutlaka yapılmalı bence. Fetal dna yaptırınca ikilü, üçlü, dörtlü taramaya gerek kalmıyor diye biliyorum. Farklı yerlerden fiyat alıp yaptırabilirsin bence 13,500 tl yaptırdım 15 gün önce. İnşallah hakkınızda hayırlısı ne ise o olur hamileliğiniz kolaylıkla geçsin ✨
Merhaba bu haftalarda yerleşme kanaması olabiliyor, randevunuzda mutlaka doktorunuza danışın.
Temizlik vs yaparken çok zorlamamak gerekiyor, ağır kaldırmayın kendinizi koruyun dikkatli olmakta fayda var kolay hamilelik geçirmek nasip olsun hepimize ✨
İlden ile değişiyor devlet hastaneleri yapmasa bile yaşadığınız ildeki büyük hastaneler yapar bunun içinde 182den perinatoloji bölümünden randevu alabilirsiniz.
Merhaba mhrsden kontrol ettiğimizde perinatoloji bölümü bulunan tüm hastanelerde yaptırabilirsiniz. Örnek Kocaeli şehir hastanesinde yaptırabilirsiniz. Genelde küçük devlet hastaneleri yapmıyor bu işlemi. Kocaeli şehir hastanesinde yaptırmak isterseniz de doktorunuzun sizin o alana kaydınızı yapması gerekiyor yoksa randevu alamazsınız.
Hangi ilaçı kullanıyorsunuz acaba? Bende demire başladım benimde böyle bir sorunum var acaba aynı ilaç mı ?
Genelde cinsiyet 16. Haftada belli oluyor. Doktorunuza ısrar ederseniz söyleyebilir ama.
Sol yada sağ farketmiyor bacağınızın arasına yastık koyduğunuzda bebeğiniz her türlü rahat eder. İlla sol diye kendinizi sınırlandırmayın.
“”
- Anonymous
Bende aynı ilacı kullanıyorum yan etkilerinde bahsettiğiniz etki olması gayet normalmiş. Kolay bir hamilelik geçirelim hep birlikte ✨
“”
- Anonymous
Bende aynı ilacı kullanıyorum yan etkilerinde bahsettiğiniz yan etkiler normalmiş. Kolay bir hamilelik diliyorum hepimize ✨
İlk kontrolde beta hcg testine bakılıyor daha sonra gittiğinizde toksolog testleri var ve doktorunuz bilgilendirme yapar şunu ye şunu yeme gibi. Kolay hamilelik geçirmenizi diliyorum ✨
Hamilelikte enfeksiyon riski hep oluyor doktorum öyle söylemişti iç çamaşırlarınızı ütüleyin, sık sık değiştirin başka da çok bir çözümü yok maalesef. Bir de doktorunuz antibiyotik verebilir.
Merhaba benimde 3 aya kadar kusma ve bulantım devam etmişti doktoruma söylediğimde prilam dr diye ilaç verdi gece yatmadan içiyordum rahatlatıyordu ama yine kusma ve bulantılarım oluyordu ikinci trimestera geçince geçti bulantılarım. Doktorunuza danışıp ilaç alabilirsiniz.
Merhaba bu ağrılar ilk aylarda gayet normal çünkü bebek rahminize yerleşmeye başlıyor. Ağrı kesici kullanmamakta fayda var ilk kontrole gittiğinizde söyleyin belki başka bi şey de olabilir idrar yolu enfeksiyonu vs.
İlacı kullanmaya devam edin, 3 aya kadar risk devam ediyor. İlacınız Progestan mı?
3 aya kadar kendinize dikkat edin, ağırlık kaldırmayın bir şeye uzanmamaya çalışın. Birde ilacın iki şekilde alınma şekli var doktorunuz hangisini tavsiye ettiyse o şekilde alın yutma değilde diğer türlü daha çok etki ediyor ilacı bende kullanmıştım şuan çok şükür iyiyim. Kolaylık bir hamilelik diliyorum ✨
Evet genelde 3 ay yani 1.trimester bitene kadar kullanılıyor, kolay bir hamilelik diliyorum ✨ modunuzu motivasyonunuzu hiç düşürmeyin sağlıkla kucağınıza alın inşallah
İkili testi kadın hastalıkları ve doğum bölümü yapıyor, farklı bir devlet hastanesinde muayene olduğunda orası yapacaktır eğitim ve araştırma hastanesi varsa oradan randevu almanı tavsiye ederim. 2-3 tüp kandan bakılıyor 15 günde de sonuç çıkıyor.
Kalbinizi Ferah tutun kötüyü düşünmeyin hayırlısıyla güzel sonuçlar alın inşallah. 🙏
Tetanozla başlıyorsun 20 haftadan başlıyor dah sonra 2.doz şeklinde devam ediyor. Sağlık ocağı takip ediyor aşı kartı yazıyorlar ona göre yaptırıyorsun. Sağlık ocağına gebe olduğunuzu bildiriniz mi ?
Yurt dışında daha farklı oluyor diye biliyorum tabiki öğrenin kolay bir hamilelik diliyorum ✨
Türkiye için bunların sistemde bi tarihi oluyor doktor bilgilendirme yapıyor o tarihlerde gidiyorsun ama bulunduğunuz ülkede işleyiş farklıdır
Benimde doktorum fetal dna önerdi bende yaptırdım içimde şüphe kalmaması açısından çünkü hem ümit besliyoruz Hemde hazırlık yapıyoruz açıkçası duruma maddi olarak bakmamak gerekiyor tabi imkan varsa mutlaka yapılmalı bence. Fetal dna yaptırınca ikilü, üçlü, dörtlü taramaya gerek kalmıyor diye biliyorum. Farklı yerlerden fiyat alıp yaptırabilirsin bence 13,500 tl yaptırdım 15 gün önce. İnşallah hakkınızda hayırlısı ne ise o olur hamileliğiniz kolaylıkla geçsin ✨
Merhaba bu haftalarda yerleşme kanaması olabiliyor, randevunuzda mutlaka doktorunuza danışın.
Temizlik vs yaparken çok zorlamamak gerekiyor, ağır kaldırmayın kendinizi koruyun dikkatli olmakta fayda var kolay hamilelik geçirmek nasip olsun hepimize ✨
İlden ile değişiyor devlet hastaneleri yapmasa bile yaşadığınız ildeki büyük hastaneler yapar bunun içinde 182den perinatoloji bölümünden randevu alabilirsiniz.
Merhaba mhrsden kontrol ettiğimizde perinatoloji bölümü bulunan tüm hastanelerde yaptırabilirsiniz. Örnek Kocaeli şehir hastanesinde yaptırabilirsiniz. Genelde küçük devlet hastaneleri yapmıyor bu işlemi. Kocaeli şehir hastanesinde yaptırmak isterseniz de doktorunuzun sizin o alana kaydınızı yapması gerekiyor yoksa randevu alamazsınız.
Hangi ilaçı kullanıyorsunuz acaba? Bende demire başladım benimde böyle bir sorunum var acaba aynı ilaç mı ?
Genelde cinsiyet 16. Haftada belli oluyor. Doktorunuza ısrar ederseniz söyleyebilir ama.
Sol yada sağ farketmiyor bacağınızın arasına yastık koyduğunuzda bebeğiniz her türlü rahat eder. İlla sol diye kendinizi sınırlandırmayın.
“”
- Anonymous
Bende aynı ilacı kullanıyorum yan etkilerinde bahsettiğiniz etki olması gayet normalmiş. Kolay bir hamilelik geçirelim hep birlikte ✨
“”
- Anonymous
Bende aynı ilacı kullanıyorum yan etkilerinde bahsettiğiniz yan etkiler normalmiş. Kolay bir hamilelik diliyorum hepimize ✨
İlk kontrolde beta hcg testine bakılıyor daha sonra gittiğinizde toksolog testleri var ve doktorunuz bilgilendirme yapar şunu ye şunu yeme gibi. Kolay hamilelik geçirmenizi diliyorum ✨
Hamilelikte enfeksiyon riski hep oluyor doktorum öyle söylemişti iç çamaşırlarınızı ütüleyin, sık sık değiştirin başka da çok bir çözümü yok maalesef. Bir de doktorunuz antibiyotik verebilir.
Merhaba benimde 3 aya kadar kusma ve bulantım devam etmişti doktoruma söylediğimde prilam dr diye ilaç verdi gece yatmadan içiyordum rahatlatıyordu ama yine kusma ve bulantılarım oluyordu ikinci trimestera geçince geçti bulantılarım. Doktorunuza danışıp ilaç alabilirsiniz.
Merhaba bu ağrılar ilk aylarda gayet normal çünkü bebek rahminize yerleşmeye başlıyor. Ağrı kesici kullanmamakta fayda var ilk kontrole gittiğinizde söyleyin belki başka bi şey de olabilir idrar yolu enfeksiyonu vs.
İlacı kullanmaya devam edin, 3 aya kadar risk devam ediyor. İlacınız Progestan mı?
3 aya kadar kendinize dikkat edin, ağırlık kaldırmayın bir şeye uzanmamaya çalışın. Birde ilacın iki şekilde alınma şekli var doktorunuz hangisini tavsiye ettiyse o şekilde alın yutma değilde diğer türlü daha çok etki ediyor ilacı bende kullanmıştım şuan çok şükür iyiyim. Kolaylık bir hamilelik diliyorum ✨
Evet genelde 3 ay yani 1.trimester bitene kadar kullanılıyor, kolay bir hamilelik diliyorum ✨ modunuzu motivasyonunuzu hiç düşürmeyin sağlıkla kucağınıza alın inşallah
İkili testi kadın hastalıkları ve doğum bölümü yapıyor, farklı bir devlet hastanesinde muayene olduğunda orası yapacaktır eğitim ve araştırma hastanesi varsa oradan randevu almanı tavsiye ederim. 2-3 tüp kandan bakılıyor 15 günde de sonuç çıkıyor.
Kalbinizi Ferah tutun kötüyü düşünmeyin hayırlısıyla güzel sonuçlar alın inşallah. 🙏
Tetanozla başlıyorsun 20 haftadan başlıyor dah sonra 2.doz şeklinde devam ediyor. Sağlık ocağı takip ediyor aşı kartı yazıyorlar ona göre yaptırıyorsun. Sağlık ocağına gebe olduğunuzu bildiriniz mi ?
Yurt dışında daha farklı oluyor diye biliyorum tabiki öğrenin kolay bir hamilelik diliyorum ✨
Türkiye için bunların sistemde bi tarihi oluyor doktor bilgilendirme yapıyor o tarihlerde gidiyorsun ama bulunduğunuz ülkede işleyiş farklıdır