1b3c8879 |
Merhabalar 7 aylık bebeğim var henüz regl olmadım ortalama ne zaman refl olurum acaba aynı durum olan var mı regl olsam kolsy kiloda veririm diye düşünüyorum bide regl başlamadan hamile kalan var mı aranızda
1b3c8879 |
Merhabalar 7 aylık bebeğim var henüz regl olmadım ortalama ne zaman refl olurum acaba aynı durum olan var mı regl olsam kolsy kiloda veririm diye düşünüyorum bide regl başlamadan hamile kalan var mı aranızda
Bende olmuyordum kadın doğum doktoruna gittim bi ilaç verdi dogum kontrol hapı sadece bu markayı kulan süte geçmez bebege zarar vermez dedi onu kullandım ilaç bitince adet oldum ilacın ismide zlynda 4 mg 550 tlye aldım her eczanede yok bi kaç eczaneye gitim bulmak için bunu devlet karşılamiyomuş bilgin olsun
Yanıtlar
1b3c8879
Her ay mı kullanıyorsun yoksa bi kere kullanınca devamı geldimi her ay
Merhaba 💕 Doğumdan sonra regl döneminin geri dönme süresi kişiden kişiye oldukça değişebiliyor.🙂 Özellikle emziriyorsanız, prolaktin hormonu yumurtlamayı baskıladığı için bazı annelerde regl birkaç ay içinde başlarken, bazılarında 1 yıl veya daha uzun süre gecikebilir. Bu nedenle 7 aylıkken hala regl olmamanız tek başına anormal bir durum değildir.Ama 1 yılı geçerse kadın doğumcunuza muayene olmakta fayda var💕 Bu arada Regl görmeden önce de yumurtlama gerçekleşebilir. Bu nedenle doğum sonrası ilk regl gelmeden hamile kalan anneler olabiliyor. 🙂 Gebelik düşünmüyorsanız korunmayı ihmal etmemeniz gerekir.💕 Sevgiler 💕
Yanıtlar
Merhaba bebeğim 6 aylık 2 aydır regl görüyordum bu ay olamadım hamilelik de yok normal mi ? Tüm belirtiler var ama olamıyorum
“Merhaba bebeğim 6 aylık 2 aydır regl görüyordum bu ay olamadım hamilelik de yok normal mi ? Tüm belirtiler var ama olamıyorum ”
- dmrtugba061
Benim bebegim nerdeyse 8 aylik.6 aydir regl goruyorum.Ikinci reglim 1 ay kaymisti.Halada dongu gunum duzene girmedi.sadece her ay oluyorum ama ne zaman olurum belli degil.zamanla duzene girecektir.yavas yavas daha iyi olmaya basladi