Diş tedavisi

betulturkanbag profile picture

betulturkanbag |

Merhabalar bebeğimin emziriyorum şuan 3 haftalık civarı . Daha önce kanal tedavisi olduğum dişim ağrı yapmaya başlayınca doktora gittim kökünde lezyon olduğunu çekilmesi gerektiğini söyledi. Ama emzirdiğim için yapamayacağını söyledi antibiyotik kullanmam gerekiyormuş o da sütü kesiyormuş ek gıdaya geçinceye kadar dayanabilirsem öyle yapmayı önerdi. Sizce doğru mu bu yaklaşım yada bebeği etkilemeye antibiyotik var mıdır?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

mervee2034 profile picture

Aynı durumdayım, kanal yapılan dişimde lezyon oldu ve çekilmesi lazım. Devlet hastanesi bir sakınca görmedi, ilacı emzirmemi bilerek ona göre ayarladı. Çekim için de gün verdi bekliyorum günümü. İki doktorum da sakınca görmedi, çektirebilirmişim.