Kızlar merhaba 21. Haftadayım İzmir’de özel sağlık hastanesinde doktorumdan çok memnunum fakat hastane doğum için baya pahalı sizin önerebileceğiniz bir yer var mı ya da devlette mi yapsam diye bu arada İzmir de yaşıyorum
Devlette mi doğum özelde mi yapmalı
Cevaplar
Amin çok teşekkür ederim darısı size olsun sağlıklı sıhhatli inşallah, İkiz gebeymişsiniz bide donanımlı bir özel hastane bulmanız gerek ama bence riske atmayın siz devleti de bi değerlendirin, hem bebekler hem sizin takibiniz açısından daha iyi olur diye düşünüyorum çünkü şehir hastanelerinde ekipman olarakta iyilerdir müdahale olarakta etkilemek gibi olmasın ama 🥲