Devlette mi doğum özelde mi yapmalı

narinkanatli63 profile picture

narinkanatli63 |

Kızlar merhaba 21. Haftadayım İzmir’de özel sağlık hastanesinde doktorumdan çok memnunum fakat hastane doğum için baya pahalı sizin önerebileceğiniz bir yer var mı ya da devlette mi yapsam diye bu arada İzmir de yaşıyorum

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Gokdenizinannesi profile picture

Merhaba öncelikle hayırlısıyla sağlıklı bir doğum diliyorum 🌺 Ben Mersinde yaşıyorum burada özel hastanede doğum yaptım doktorum iyi diye ama şimdi ki aklım olsa kesinlikle şehir hastanesine giderim, doğumdan sonra bebeğim hastalandı ve ilk kontrolünü yapan doktora götürdük (özele) tahlil vs hiçbir şey yapmadan yenidoğan yoğunbakıma yatışını önerdi elinde hiçbir sebep yokken, biz istemedik daha sonra şehir hastanesine götürdük ve öyle güzel ilgilenildi ki yatış verildiği halde bebeğim yanımdan ayrılmadı aynı odada kaldık ve doğum yaptığım odanın iki katı bir odaydı resmen, bence özellikle şehir hastaneleri bu konuda iyi diye düşünüyorum tabii ki sizin tercihiniz yine de ama ben bundan sonra doğurursam devlete giderim 😁