Demir takviyesi

c9f7aff0 profile picture

c9f7aff0 |

Sidefer demir damlası kullanan anneler var mı? acaba bir şey sormak istiyorum. Ben sideferi kullanırken damlalığını bebeğimi ağzına içine damlatıyorum. Biraz tabi ağız içine değiyor tükrük ile temas ediyor. Daha sonra direkt şişe içerisine koyup +4 dereceye kaldırıyordum. Bu şekilde yapınca bir risk oluşturuyor muyumdur. Şişenin içeriisinde bakteri oluşumu falan gibi. Doktorumla görüşemedim bu konuyu yapay zekaya sorunca olabilir dedi bi korktum. Sizler nasıl yapıyorsunuz doktorunuz ne diyordu kullanımı için

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

2fbfygkztv profile picture

Ben sidefer kullanıyorum. Silikon kaşıkla veriyorum ben daha kolay geliyor kaşığı yalamayı oynamayı da seviyor benim bebeğim. Sizin durumunuzu bilmiyorum uzman değilim ama birşey olcağını sanmıyorum. Yine de içiniz rahat etsin isterseniz kaşıkla deneyebilirsiniz.