Demir Takviyesi

İsimlerPrematüre
Muhendisanne profile picture

Muhendisanne |

4. Ayımızı doldurduk ve doktor demir takviyesine başlayabiliriz dedi devletin verdiği ilacı yazdı fakat ben özel olarak alınan içeriğinde paraben, renklendirici ve tatlandırıcı içermeyen bir demir damlası arıyorum. Önerileriniz nedir?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

yagmurycfg profile picture

Devletin verdiğini kullanıyorum. Kuzenim kendi ocean aldı ama bebeğin demir takviyesini karşılamamış bile demir eksikliği yaşıyor şuan tekrar sağlık ocağının verdiğine döndü . Bende kullanıyorum sağlık ocağının verdiğini hem d vitamini hem de demir takviyesini gayet memnunum.

Yanıtlar

Muhendisanne profile picture

Renklendirici, tatlandırıcı ve paraben içeriyor devletin verdiği ondan kaynaklı istemiyorum onu

j7t6yhm2cm profile picture

Bestiron marka demir damlasını kullanıyorum gayet memnunum

Yanıtlar

Muhendisanne profile picture

Kg başı kaç damla kullanıyorsunuz?

dn62rtsrgb profile picture

Kabızlık yaşamıyor musunuz

j7t6yhm2cm profile picture

Kg başı kaç damla kullanıyorsunuz?

- Muhendisanne

2 damla önerdi doktorumuz

j7t6yhm2cm profile picture

Kabızlık yaşamıyor musunuz

- dn62rtsrgb

Yok yaşamadık şuana kadar

asli1453yuksel profile picture

15 aylık kızım var, devletin verdiği damlayı kullanmak istemedim, çünkü önceden verdikleri damla erken dönemde diş çürümesine neden olmuş, şuan da verdiklerine de güvenemedim, sanki çocuklarımız denekmiş gibi.. Çocuk doktorumuz bestironu önerdi içeriği temiz, onu kullandım gayet memnunum...

Yanıtlar

Muhendisanne profile picture

Kg başı kaç damla kullanıyorsunuz?

sc4y7zfpth profile picture

Devletin verdiğinin içeriği pek temiz değil araştırırsanız görürsünüz benim bebeğim doğduğu zamandan beri d vit kullanıyor ben gaz yaptığını düşünüyordum o damlanın o yüzden kendim özel aldım ocean 400 lük

35e8a7fa profile picture

35e8a7fa

ocean kullandık biz

Sibelyılmaz profile picture

Devletin verdiği hem d vit hem demir içeriği temiz değil o yüzden bende kullanmadım sidefer kullanmıştık biz 1 yaşa kadar 1 ml

n9kn6bb8dd profile picture

Bende devletin verdiğini kullanıyorum kızımda da kullandım şimdi ise oğlumda kullanıyorum