4. Ayımızı doldurduk ve doktor demir takviyesine başlayabiliriz dedi devletin verdiği ilacı yazdı fakat ben özel olarak alınan içeriğinde paraben, renklendirici ve tatlandırıcı içermeyen bir demir damlası arıyorum. Önerileriniz nedir?
Demir Takviyesi
Cevaplar
Devletin verdiğini kullanıyorum. Kuzenim kendi ocean aldı ama bebeğin demir takviyesini karşılamamış bile demir eksikliği yaşıyor şuan tekrar sağlık ocağının verdiğine döndü . Bende kullanıyorum sağlık ocağının verdiğini hem d vitamini hem de demir takviyesini gayet memnunum.
Yanıtlar
Renklendirici, tatlandırıcı ve paraben içeriyor devletin verdiği ondan kaynaklı istemiyorum onu
Bestiron marka demir damlasını kullanıyorum gayet memnunum
Yanıtlar
Kg başı kaç damla kullanıyorsunuz?
Kabızlık yaşamıyor musunuz
15 aylık kızım var, devletin verdiği damlayı kullanmak istemedim, çünkü önceden verdikleri damla erken dönemde diş çürümesine neden olmuş, şuan da verdiklerine de güvenemedim, sanki çocuklarımız denekmiş gibi.. Çocuk doktorumuz bestironu önerdi içeriği temiz, onu kullandım gayet memnunum...
Yanıtlar
Kg başı kaç damla kullanıyorsunuz?
Devletin verdiğinin içeriği pek temiz değil araştırırsanız görürsünüz benim bebeğim doğduğu zamandan beri d vit kullanıyor ben gaz yaptığını düşünüyordum o damlanın o yüzden kendim özel aldım ocean 400 lük
35e8a7fa
ocean kullandık biz
Devletin verdiği hem d vit hem demir içeriği temiz değil o yüzden bende kullanmadım sidefer kullanmıştık biz 1 yaşa kadar 1 ml
Bende devletin verdiğini kullanıyorum kızımda da kullandım şimdi ise oğlumda kullanıyorum