Afab |
yeni başladım demir ilacına içebilirsen iç dedi doktor ama kusuyorum içemezsem n'olacak kan kaybı vs doğumda sıkıntı olur mu
Afab |
yeni başladım demir ilacına içebilirsen iç dedi doktor ama kusuyorum içemezsem n'olacak kan kaybı vs doğumda sıkıntı olur mu
Benim doktorum midem bulanmasın diye yemekten iki saat sonra içmemi demişti işede yarıyor pembe küçük bi hap bol su ile içmeyi dene istersen
Mutlaka içmelisin , kusmam için farklı ilaç verebilir ama her ilaç bulantı kusma yapmıyor ilacını değiştirebilir doktorun, benim kan sorunum zaten vardı , doğum sonrası kan takviyesi almam gerekti yetmedi sonra tekar kan almak için hastaneye gittim , ihmal etme
e26681fc
Kesinlikle içmenin bir yolunu bulmalısınız . Demir git gide düşüyor ben içmeme rağmen depolar 6 ya indi neredeyse yok yani damardan serum şeklinde aldım o bile yükseltmedi .. akşam yatmadan önce içip uyumayı deneyin hem bağırsakta midede uzun süre kalmış emilimi max olmuş olur bana doktor o şekilde önerdi ve bir iki damla limon damlatırdım ağzıma c vit iyice emilim olsun diye
2dac3037
Merhaba kesinlikle kullanmalısın benim demir eksikliğim nedeniyle damardan serumla almıştım 32. Haftamda eksikliği doğumda ve sonrasında senin için zor olabilir
doktora durumunu söylersen farklı markalardan da yazabiliyor ama kesinlikle iç melisin hem senin hemde çocuk için çok değerli
Hamilelik öncesi de sonrası da demir ilacını yatmadan önce içiyorum o yüzden ne mide bulantısı ne başka birşey olmuyor tavsiye ederim tabii doktorunuza da sorarak, yalnız ilaçtan 1.5 2 saat önceye kadar bişey yememeniz lazım ki daha iyi emilsin