Demir eksikliği

5ca046d1 profile picture

5ca046d1 |

Kızlar 16 haftalık hamileyim demirim 9.2 çıktı böyle bir durum yaşayan var mı bebeğe zararı olur mu korkuyorum. İlaca başladım

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

dilaraengin profile picture

Demir ilacı kabızlık yapabilir, bu dönemde bol su içmeye özen gösterin. Eğer kabızlık yaşarsanız ilacı yine de bırakmayın, bir gün içip bir gün ara verin ve bol lifli beslenmeye özen gösterin. Demir ilacı kullanırken 2 saat öncesinde ve kullandıktan 2 saat sonrasına kadar süt ve süt ürünü kullanmamalısınız. Daha hızlı emilimi için ise C vitamini takviye alabilirsiniz. Ve hamileler için olan takviyelerden almaya da özen gösterin. Sağlıkla kalın 💖

Demir eksikliği için cevap | Momy