2adef05a |
Benim 12+3 de detaylı ultrason randevum var perinatolıjide. Özel hastaneye gidicez. Cinsiyet belli olur mu
2adef05a |
Benim 12+3 de detaylı ultrason randevum var perinatolıjide. Özel hastaneye gidicez. Cinsiyet belli olur mu
Genelde cinsiyet 16. Haftada belli oluyor. Doktorunuza ısrar ederseniz söyleyebilir ama.
35295503
Perinatolojide belli oluyor genellikle
Detaylı ultrason için erken değil mi ?21. Haftadan sonra yapılıyor genelde
Yanıtlar
2adef05a
Bu haftalarda da oluyormuş 11-14 hafta aralarında
11-14 haftalıkken ikili tarama testi yapılıyor detaylı ultrason da 18 ve 23'üncü haftalar aralığında yapılıyor detaylı ultrason için en iyi zaman 21-22 haftalık olduğu zamandır
2adef05a
Siz de yaptırmış mıydınız bu haftada 11-14 arası
Ben o haftalarda ikili testi yaptırdım detaylı ultrason için de 22 haftalık olmasını bekledim ve bugün gidip onu da yaptırdık
Ben de 12.haftada perinatolojide detaylı ultrason yaptırdım cinsiyetinden emin olamadı doktorumuz söylemedi
2adef05a
Benim de 12. Haftaya denk geliyor özele gidicem. Uzun mu sürüyor inşallah hayırlı sonuçlar alırım