4a655db5 |
Merhaba canbebe kullanan var mı nasıl bir bez prima pişik yaptı molfix çok toplanıyor diye sevmedim canbebeyi merak ediyorum
4a655db5 |
Merhaba canbebe kullanan var mı nasıl bir bez prima pişik yaptı molfix çok toplanıyor diye sevmedim canbebeyi merak ediyorum
Ben 1992 liyim. Ben doğduğumda canbebe ilk ürünleri üretmiş. İyi bir marka yıllardır var sonuçta. Bizim bebek tombik olduğu için bütün bezleri taşırıyor sadece prima kullanabiliyoruz