257099ac |
2 aylik kizim var burnunu hergun serum fizyolojik ile temizliyorum fakat yine hiriltisi oluyor ne yapabiliriz ?
257099ac |
2 aylik kizim var burnunu hergun serum fizyolojik ile temizliyorum fakat yine hiriltisi oluyor ne yapabiliriz ?
Sekresyonu oluyor mu yani temizlediğinizde sümük çıkıyor mu.geniz etide olabilir sanırım bu aylarda belli oluyormuş. Kbb dr una göstermenizde fayda var geçmiş olsun
Yanıtlar
257099ac
sümük cikiyor fakat balgam da var bogazinda
Mamayla destekle kusmasını sağla o zaman çabuk atar hırıltısı çabuk geçer
9c5cf6d2
temizleme sıklığını biraz azaltabilirsin belki de çok sık temizlendiği için kendi mukozasi zarar görüyordur. benimde hırıltı oluyordu ilerleyen aylarda düzeldi.
Cok gecmis olsun balgam zor bizde yeni atlattik 4 aylik 15 ml kadar ilik su verdim sirtine gogsune sicak havlu yaptim gazini cikarir gibi pitpitladim sirtini egik pozisyonda 3-4 sefer balgam aldim agzindan ama devami hirilti 15 gun surdu tabi biz nezle olmuatuk doktor 2-3 saate bir serum fizyolojik sık temizle dedi sonucta biz nezle olunca selpak elimizde geziyoruz
Balgam var ise emerken zorlanir nefessiz kalir gibi sik sik ara verir huzursuz olur onun haricinde kendisi genizinden ses cikariyor olabilir beslenirken yapiyor bebekler hirilti sesi ayirt etmek lazim