Biberon zamanı

Yenidoğan (0-6 Ay)Emzirme
10AGKJ99 profile picture

10AGKJ99 |

Kızlar bebişlerinize ne zaman biberon verdiniz ? Biz 2 aylık olacağız yani gün içinde sürekli memeye yapışığız diyorum ki sağsam biberonla eşim ya da annem verse ben de biraz alan açsam kendime. Ve dışarıdayken de daha kolay olabilir her yerde pat diye emzirilmiyor bebiş çığlığı basıverince. Sizce meme reddi olur mu başlayım mı yoksa birkaç ay daha mı sabretmeliyim ??

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

cns91a profile picture

4 gunluktu biberon verdim süt kasiklari baya zor cunku korktum ilk zamanlar sagdim sutumu verdim doymadigu yerde mama verdim 2 ay boyle idare ettik hic meme reddi yasamadim tanidigim kim varsa biberon arti meme olarak ilerliyo kimsede meme reddi duymadim ama uc kisminin akıs hizi cok onemli eger hizli olursa bebek o konfora alisiyor kolay geliyor memeden cekmek istemiyo akisa dikkat etmeniz gerek

Yanıtlar

10AGKJ99 profile picture

Biz şuanlık sadece anne sütü gidiyoruz bakalım… bende en bilinen ph…s markanın av..nt biberonları var 0+ ay. iyidir akışı heralde 🤷🏻‍♀️ cuma günü randevumuz var, doktoruna da bi sorup başlayacağım sanırım teşekkürler…

ladygibba249 profile picture

birkaç ay sık dişini, sonra iyiki biberon vermemişim diyeceksin. sağmak ve biberon temizliği ile uğraşmak zor gelecek. artık katı gıda ile beslenen bebeğimin yok kefiriydi yok meyve suyuydu o alıştırma bardaklarını yıkamaktan bıktım. zamanında ben de senin gibi düşünmüştüm sağsam azıcık rahat etsem, canım yanmasa... geçiyor ve geçtiğini bile anlamıyorsun 😎 kolay önü açılır kıyafet ve emzirme örtüsü ✌🏻

Yanıtlar

10AGKJ99 profile picture

Yani evet ek gıdaya kadar beklemek se mantıklı 🥴