10AGKJ99 |
Kızlar bebişlerinize ne zaman biberon verdiniz ? Biz 2 aylık olacağız yani gün içinde sürekli memeye yapışığız diyorum ki sağsam biberonla eşim ya da annem verse ben de biraz alan açsam kendime. Ve dışarıdayken de daha kolay olabilir her yerde pat diye emzirilmiyor bebiş çığlığı basıverince. Sizce meme reddi olur mu başlayım mı yoksa birkaç ay daha mı sabretmeliyim ??