Biberon veya başka bir şey almıyor

Yenidoğan (0-6 Ay)Emzirme
83e94d87 profile picture

83e94d87 |

Merhabalar, bebeğim 4 aylık hemen hemen işe başlamam gerekiyor doğum iznim biteli 1 ay oldu sütümü sağıp buzluğa koydum . Fakat işe başlayamıyorum çünkü bebeğim sadece benden alıyor. Süt kaşığı denedik süt ve mama almadı. Biberon 3 tane başlık denedik hem süt hem mama onu da almadı. Kaşıkla da almıyor. İşe başlamak zorundayım. Yardımcı olur musunuz lütfen 6 saat çalışacağım ben yokken nasıl beslenebilir?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

bfb1146a profile picture

bfb1146a

Phılıps aventin yeni bir biberonu var anne memesiyle uyumlu ve akışıda hızlı değil onu denediniz mi ?

Yanıtlar

83e94d87 profile picture

83e94d87

Denedim maalesef almıyor ucunu değiştirdim yine almadı

aysenr51.ao profile picture

Uyuklama esnasında verin ısrar etmeyin 10 dk sonra tekrar deneyin 4. Ay zaten atak haftası emme reddi de yapabiliyor

caansu.a profile picture

benim bebeğimde öyle bi çözümü varsa eğer bende merak ediyorum