c4d477c0 |
Kızlar hangi bez markasını öneriyorsunuz? Yenidoğan için ilk önce kaç numara kaç paket almak gerek?
c4d477c0 |
Kızlar hangi bez markasını öneriyorsunuz? Yenidoğan için ilk önce kaç numara kaç paket almak gerek?
Merhaba, ilk 3 hafta sleppy kullandım. Bu süre zarfında yaklaşık 2-3 paket (52li) kullandık. Ancak her yeni bez taktıktan maksimum 1 saat sonra çişte sızdırma yaptı. Daha sonra primaya geçiş yaptık. 5 haftadır primanın 2 numarasını kullanıyoruz ne çişte ne de kakada sızdırma yapıyor. Kaka ve çiş cebi sayesinde de fazla kaka yaptığında taşma olmuyor.
Yanıtlar
Ben sleppy kullanıyorum doğduğundan bu yana çokta memnunum 1 numaradan 3 paket kullandım
41a16a4a
Prima premium care kullanıyorum çok memnunum hatta elimde numune molfix vardı denedim hemen pişik oldu kızardı bir daha başka bez düşünür müyüm bilmiyorum indirimleri takip ediyorum
Aslında bu bebekten bebeğe değişiyor. Prima, molfix ve sleepy denedim. Bizim bebek biraz fazla yiyip fazla çiş kaka yaptığı için molfix ve sleepy hep taştı. Primanın hem aktif bebek hem de premium serisi taşma yapmadı. Gece bezini bir numara büyük taktık nadiren taşıyordu. Tombik bebekler için geçerli tabi bu