376b7163 |
Merhaba dün evde test yaptım silik çift çizgi oldu. bu gün kan verdim beta 122 çıktı. Reglim 3 gün gecikmişti hamilelik var mı
376b7163 |
Merhaba dün evde test yaptım silik çift çizgi oldu. bu gün kan verdim beta 122 çıktı. Reglim 3 gün gecikmişti hamilelik var mı
Benim de ilk silik çıkmıştı, 14 ile fark ettim ve iki günde bir takiple belli oldu. Şimdi yanıbaşımda uyuyor bile :) Hayırlı ve sağlıklı olsun sizinde