376b7163 |
Merhaba dün evde test yaptım silik çift çizgi oldu. bu gün kan verdim beta 122 çıktı. Reglim 3 gün gecikmişti hamilelik var mı
376b7163 |
Merhaba dün evde test yaptım silik çift çizgi oldu. bu gün kan verdim beta 122 çıktı. Reglim 3 gün gecikmişti hamilelik var mı
2c03c859
evet muhtemelen hamilesiniz ama çok errken haftadır kese görene kadar beta takibi ister doktorlar
Yanıtlar
376b7163
Teşekkür ederim
Ben de ilk yaptigimda bir çizgi silik çıkmıştı birkaç gün geçsin tekrar kan verin ve bir ultrasona görünün bence bence de hamilesiniz büyük ihtimalle
Yanıtlar
376b7163
Teşekkür ederim
83d93905
Merhaba hamilesin💕bende üç gün gecikmiştim silik çıkmıştı kan verdim beta 129 çıkmıştı 🥰gebelik var
Yanıtlar
376b7163
Yaaa :) hadi bakalım
Benim de ilk silik çıkmıştı, 14 ile fark ettim ve iki günde bir takiple belli oldu. Şimdi yanıbaşımda uyuyor bile :) Hayırlı ve sağlıklı olsun sizinde
Yanıtlar
376b7163
Amin amin çok teşekkür ederim. Sağlıklı huzurlu ve mutlu yıllarınız olsun birlikte :)
fb3a26f1
benimde regl günümde tam kan verdiğimde 124 du evde tekrar test yaptım silik cizgiydi