376b7163 |
Merhaba dün evde test yaptım silik çift çizgi oldu. bu gün kan verdim beta 122 çıktı. Reglim 3 gün gecikmişti hamilelik var mı
376b7163 |
Merhaba dün evde test yaptım silik çift çizgi oldu. bu gün kan verdim beta 122 çıktı. Reglim 3 gün gecikmişti hamilelik var mı
Ben de ilk yaptigimda bir çizgi silik çıkmıştı birkaç gün geçsin tekrar kan verin ve bir ultrasona görünün bence bence de hamilesiniz büyük ihtimalle