41dd5cd8 |
3 gündür kullanıyorum sütüm artsın diye ama sürekli tuvalet ihtiyacı hissettiren bir ağrı var kramp gibi. İshal olmuşum gibi karnımda ses geliyor ağrı oluyor ama ishalde değilim. Başına gelen oldu mu?
41dd5cd8 |
3 gündür kullanıyorum sütüm artsın diye ama sürekli tuvalet ihtiyacı hissettiren bir ağrı var kramp gibi. İshal olmuşum gibi karnımda ses geliyor ağrı oluyor ama ishalde değilim. Başına gelen oldu mu?
Bestlak çeşitli bitki özütlerinden oluşuyor, içerisindeki herhangi bir bitkiye alerjiniz olmuş olabilir... 2 3 gün ara verip şikayetlerinizin bitip bitmediğine bakıp ona göre devam edebilir yada bırakabilirsiniz..