41dd5cd8 |
3 gündür kullanıyorum sütüm artsın diye ama sürekli tuvalet ihtiyacı hissettiren bir ağrı var kramp gibi. İshal olmuşum gibi karnımda ses geliyor ağrı oluyor ama ishalde değilim. Başına gelen oldu mu?
41dd5cd8 |
3 gündür kullanıyorum sütüm artsın diye ama sürekli tuvalet ihtiyacı hissettiren bir ağrı var kramp gibi. İshal olmuşum gibi karnımda ses geliyor ağrı oluyor ama ishalde değilim. Başına gelen oldu mu?
c9f5b9e1
4aydır düzenli kullanıyorum hiç yaşamadım
Yanıtlar
41dd5cd8
gaz yaptı mı peki?
c9f5b9e1
Yapmadı ayrıca rengi açık sarı gibi ağzını açtıktan sonra biraz zamanla turunculaşıyor sizinki beyaz demişsiniz bozulmuş olabilir
41dd5cd8
açtığım 4 gündür oldu ondandır belki
Bestlak çeşitli bitki özütlerinden oluşuyor, içerisindeki herhangi bir bitkiye alerjiniz olmuş olabilir... 2 3 gün ara verip şikayetlerinizin bitip bitmediğine bakıp ona göre devam edebilir yada bırakabilirsiniz..
Yanıtlar
41dd5cd8
teşekkür ederim deniycem
Bestlak çeşitli bitki özütlerinden oluşuyor, içerisindeki herhangi bir bitkiye alerjiniz olmuş olabilir... 2 3 gün ara verip şikayetlerinizin bitip bitmediğine bakıp ona göre devam edebilir yada bırakabilirsiniz..
Bende kullanıyorum olmadı böyle tarihi e bakın ürn akışkan açık sarı renkte sizinli öyle mi ona bakın içerisindeki maddelere yan etkiniz var mı onabakın yediklernizde lifli çok şey varsa katı yoksa takviye edici gıdalar dışkıda cıvıma yapabiliyor bazen galiba
Yanıtlar
41dd5cd8
Rakı beyazı renginde ama son kullanma tarihi 2027