bebeklerde d vitamini

Yenidoğan (0-6 Ay)Uyku
fd7c6dab profile picture

fd7c6dab |

8 günlük bebeğime doktor devit 3 vermişti ama o kadar huzursuzluk yaptı ki bebekte uyuyamiyor sürekli ikiniyor gazi var karnından sesler geliyo aynı durumu yaşayan var mı ne yaptınız başka marka önerisi olan veya gaz damlası falan ise yarar mi

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

mervee2034 profile picture

Sağlık ocağının verdiğini kullanıyorsanız kesinlikle değiştirin derim 🌷

Yanıtlar

fd7c6dab profile picture

fd7c6dab

evet hastanedeki doktor yazmıştı siz ne öneriyorsunuz ocean welcare venatura markalarını duydum ama en az gaz yapanı hangisidir acaba

mervee2034 profile picture

En az en çok bilmiyorum, ki bence o bile bebekten bebeğe değişiyor. Benim bebeğim aşırı gazlı, çok ağlayan bir bebek zaten biz monoviti kestik ocean kullanıyoruz. Gaz damlaları da hiçbir işe yaramadı bizde, gerçekten 6.aydan sonra hareketlenmeye başlaması ile gaz atımı kolaylaştı. Bazı bebeklere ne yaparsanız yapın olmuyor. Tabi takviyelerin gaz yapma ihtimaline karşı yine siz deneyip anlayacaksınız ancak 🌷 gazsız, kolay, sağlıklı günler dilerim ☺️ biz 8 aylık olacağız neredeyse tam bitmedi bile

mervee2034 profile picture

Bir de öğleden önce mama içine koyarak vermeyi tavsiye etmişlerdi bize

Fatma  profile picture

öglen tok karna verilmesi gerekiyor. sabah verince uykusu kaçıyor. ben ilk basta ocean kullandim simdi monovit kullaniyorum bir sorun olmadi çok şükür. eylulde bırakcam zaten

Yanıtlar

fd7c6dab profile picture

fd7c6dab

ocean da sorun yaşadınız mı hiç devit ile monovit aynı diyorlar 3 gün verdim kusmaya ikinmaya huzursuzlanmaya başladı ocean denemeyi düşünüyorum

Fatma  profile picture

hayır bir sorun olmadı

efe7a8ed profile picture

efe7a8ed

ocean d vit içinde zeytinyağı da olduğu için gaz problemi yapmıyor, öneririm.

oslmyvz profile picture

Ocean kullanıyoruz sorun yaşamadık

a03197a4 profile picture

a03197a4

Bız doğdundan berı pedıa d kullandık 5 aya kadar son doktoru ocea dedı ona gectık