fd7c6dab |
8 günlük bebeğime doktor devit 3 vermişti ama o kadar huzursuzluk yaptı ki bebekte uyuyamiyor sürekli ikiniyor gazi var karnından sesler geliyo aynı durumu yaşayan var mı ne yaptınız başka marka önerisi olan veya gaz damlası falan ise yarar mi