44d4918c |
bebeğim 2 ay 22 günlük ilk zamanlar kakasını güzel yapıyordu anne sütü alıyordu sonrdan mama vermeye başladım yine yapmaya devam ediyordu ama son bir aydır düzenli yapmıyor 9 gün olmuştu hala yapamadı bu normal mi
44d4918c |
bebeğim 2 ay 22 günlük ilk zamanlar kakasını güzel yapıyordu anne sütü alıyordu sonrdan mama vermeye başladım yine yapmaya devam ediyordu ama son bir aydır düzenli yapmıyor 9 gün olmuştu hala yapamadı bu normal mi
benim bebeğim de daha yeni 2 aylık oldu. mama vermiyorum sadece anne sütü ve 2 haftadır bizim de kaka problemimiz var. 2 gün yapmiyor 3. gün ortalığı batırıyor 😄 sizlerin belki mama etkisi de olabilir tabi ama normaldir diye düşünüyorum ben.