59d0c934 |
Bebeğim 2,5 aylık ve akşam saatlerinde hep bir huzursuzluğu oluyor ve uykuya dalamıyor ağlama krizleri yaşıyoruz gazı olmasa dahi uyutamıyoruz da tek bunu yaşayan ben miyim aynı ayda anneler var mı
59d0c934 |
Bebeğim 2,5 aylık ve akşam saatlerinde hep bir huzursuzluğu oluyor ve uykuya dalamıyor ağlama krizleri yaşıyoruz gazı olmasa dahi uyutamıyoruz da tek bunu yaşayan ben miyim aynı ayda anneler var mı
çocuk doktoruna götür istersen belki biyeri agriyordur