Bebeğim 2,5 aylık saat 8den gece 12 kadar çok ağlıyor

59d0c934 profile picture

59d0c934 |

Bebeğim 2,5 aylık ve akşam saatlerinde hep bir huzursuzluğu oluyor ve uykuya dalamıyor ağlama krizleri yaşıyoruz gazı olmasa dahi uyutamıyoruz da tek bunu yaşayan ben miyim aynı ayda anneler var mı

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

fg3325368 profile picture

çocuk doktoruna götür istersen belki biyeri agriyordur